Kontakt Rekrutteringsforløbet Forside

Kundekonsulent

Teknisk support

Jobbets indhold

Som kundekonsulent i Telenor yder du telefonisk support til bredbåndskunder omkring opsætning og fejlsøgning af bredbånds- og telefoniløsninger.

Typiske kundehenvendelser drejer sig for eksempel om opsætning og fejlsøgning på internetforbindelser, routere, e-mail, telefoni og mobilt bredbånd.

Udover support, er behovsafdækning en vigtig del af jobbet. Det betyder, at du i hver henvendelse skal afdække kundens behov og sikre, at kunden har den rigtige løsning.

Dit daglige arbejdssted er i Aalborg, hvor du vil indgå i et ungt og dynamisk miljø

Opgaver

Jobbet som kundekonsulent stiller krav til dine kompetencer og præstationer. Derfor skal du have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er fokus på resultater hver eneste dag.

Du har et godt kendskab til og interesse for IT.

Sådan er en kundekonsulent i Telenor - teknisk support

  • Yder en god service overfor kunderne
  • Afdækker behov og sælger til eksisterende kunder
  • Er imødekommende, vejledende, informativ og løsningsorienteret
  • Er nærværende
  • Er resultatorienteret
  • Er fleksibel og forandringsparat

Søg jobbet



© Telenor
Foto: Nuno Alexandre Franco