Kontakt Rekrutteringsforløbet Forside

Telenor Callcenter

Du vil indgå i et team af performanceorienterede kundekonsulenter, hvor du kommer til at have kontakt med Telenors kunder. Der er en uformel og venskabelig tone mellem kollegerne i afdelingen, og du vil samtidig opleve, at dine kolleger og din teamchef gerne samarbejder og engagerer sig i din kompetenceudvikling og de resultater, du opnår.

Jobbets indhold

Din arbejdsdag vil primært bestå af telefoniske kundehenvendelser vedrørende køb, faktura, opsigelse m.m.

Salg til eksisterende og nye kunder er en vigtig del af jobbet i Telenor Callcenter. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med salg, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har forståelse for sammenhængen mellem salg og service i forhold til at levere en god kundeoplevelse.

Arbejdsdagen er ofte hektisk med hyppige ændringer og omstillinger i forhold til det, kunderne efterspørger.

Dit daglige arbejdssted er i Aalborg, hvor du vil indgå i et ungt og dynamisk miljø

Din profil og motivation

  • Du motiveres af at yde professionel og engageret kundeservice med en høj kvalitet
  • Du har et højt personligt drive og motiveres af tydelige mål
  • Du er omstillingsparat og trives både med afvekslende og rutineprægede opgaver
  • Du har erfaring med kundeservice fra butik, kontor eller lignende
Søg jobbet



© Telenor
Foto: Nuno Alexandre Franco