Kontakt Rekrutteringsforløbet Forside

Telenor Kundeservice - Back Office

Jobbets indhold

Du vil indgå i et team på ca. 20 kundekonsulenter, hvor du kommer til at udføre en række administrative opgaver samt have kontakt med Telenors kunder. Der er en uformel og venskabelig tone mellem kollegerne i afdelingen, og du vil samtidig opleve, at dine kolleger og din teamchef er orienteret mod at samarbejde og engagerer sig i din kompetenceudvikling og resultatopnåelse.

Dit daglige arbejdssted er i Aalborg, hvor du vil indgå i et ungt og dynamisk miljø

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver består af:

  • Administrative opgaver eksempelvis oprettelser af nye abonnementer, ændringer til kundens løsning, indtastning og registrering af blanketter m.m.
  • Henvendelser via telefon, mailopsætning og chat vedr. eksempelvis køb, faktura, opsigelse, mersalg, servicetjek m.m.

Arbejdsdagen i Telenor er præget af kontinuerlige ændringer og omstillinger i forhold til det, kunderne efterspørger. Du vil få en grundig uddannelse i arbejdsopgaverne. Det vigtigste er, at du har en professionel og løsningsorienteret tilgang til såvel samarbejde som kundeoplevelsen.

Din profil og motivation

  • Du har en positiv indstilling og personlighed og er med til at skabe en god stemning omkring dig
  • Du har et højt personligt drive og motiveres af tydelige mål og resultater
  • Du er omstillingsparat og trives både med afvekslende og rutineprægede opgaver
  • Du er selvstændig, tålmodig og ansvarsbevidst
  • Yde teknisk 1. og 2. level support pr. telefon og via skriftlige henvendelser
  • Følger sagerne til dørs og får dem afsluttet
  • Har evner og lyst til at tage ansvar for egne opgaver og til at indgå i et team
  • Kan kommunikere på engelsk på skrift og i tale
Søg jobbet



© Telenor
Foto: Nuno Alexandre Franco